Ergebnis 1 bis 4 von 4

Thema: Die Beauty Top10 der engl. *******

  1. #1
    Registriert seit
    31.05.00
    Ort
    Essen
    Beiträge
    14,082

    Standard Die Beauty Top10 der engl. *******

    Anzeige
    Unter http://www.glamourmagazine.co.uk gibt es ganz viele Beauty Top10s, Lippies, BLs, Bronzers etc.

    Hier sind die Mascara Top10

    10.
    For ultimate vamp eyes, *Chanel Extreme Cils* is a must-have. Beware when applying as it is very potent and easy to over do. For maximum impact, restrict to night time use.

    9.
    *Versace Gorgeous Curling Mascara*, £15 A light, day-time mascara which is easy to apply and great for defining eyes. Its subtle texture belies the decadent packaging, which could pass for an antique cigar case.

    8.
    *Guerlain*, £14.50 Those who like to control the build up of colour on their lashes will be ardent Guerlain devotees. Liberty Ross's favourite mascara can be regulated for light, day-time use or lashed on for a super glam soiree.

    7.
    *YSL Mascara Volume Effet Faux Cils*, £17 A rich, velvety formula that comes in a range of psychedelic colours to give eyes that added Wow factor. We loved the electric blue.

    6.
    *Lancome Magnificils*, £15 To achieve coquettish eye fluttering, worthy of Juliet Binoche and Isabella Rossellini, use Lancome's Magnificils.

    5.
    *Mister Mascara*, £12.50 My exhaustive-research into curling mascaras has finally yielded results. Mister Mascara's Japanese formula, containing secret ingredients seems to do the trick, and it may render my eye lash curlers obsolete.

    4.
    *Dior Long Optic*, £14.50 Lifts and separates the lashes and somehow lights up your eyes. A wonderful mascara which can easily make the transition from day into evening. Repeated trials proved it to be almost smudge resistant.

    3.
    *Maybelline Great Lash*, £4.49 A beauty essential on both sides of the Atlantic, swept daily onto the lashes of A-list celebrities from Kate Moss, Famke Janssen and Holly Hunter. And at not even £5 its a spectacular beauty bargain.

    2.
    *Estée Lauder individualist lash building mascara*, £13.50 We loved the light consistency and the little wand that's perfect for lower lashes. It noticeably shaped and curled, had reasonable saying power, proving to be virtually flake resistant.

    1.
    *Stila mascara*, £13 An excellent all-round performer. Stila mascara gently curls and subtly flatters eyes with fine but discreet colour. Perfect for day-wear, may need extra va-voom factor for evening.
    Viele Grüße, Lilalucy

  2. #2
    Avatar von Isis
    Isis ist offline Mein Kind ist hochbegabt
    Registriert seit
    05.09.01
    Beiträge
    40,376
    Also, dass mit der Great Lash....Die wurden wohl von Maybelline bezahlt...anders KANN & MÖCHTE ich mir das nicht vorstellen..

  3. #3
    Registriert seit
    22.01.01
    Beiträge
    76,470
    Hallo,

    also die Great Lash ist für mich auch eines der schlechtesten Mascaras überhaupt.

    Liebe Grüße
    Christine

  4. #4
    Registriert seit
    31.05.00
    Ort
    Essen
    Beiträge
    14,082
    Anzeige
    Ich kann mir das mit der Great Lash auch nur so erklären, daß sie in vielen Ländern die billigste Mascara ist und deshalb auch die meistverkaufte und die Zeitschriften diesen Klassiker halt auch erwähnen wollen... oder so ähnlich... aber warum benutzen die Models und Make up Artists die angeblich alle so gerne? Die müssen doch mindestend ein Dutzend bessere kennen! Oder Jade zahlt denen alle Schmiergeld...
    Viele Grüße, Lilalucy

Ähnliche Themen

  1. was hört sich besser an? (engl)
    Von Exuser 8 im Forum That's Life
    Antworten: 5
    Letzter Beitrag: 12.02.06, 11:21:34
  2. In Style - engl. Wachsjacken?
    Von Teufelchen im Forum That's Life
    Antworten: 18
    Letzter Beitrag: 30.01.06, 10:53:20
  3. Uebersetzung Engl-Deutsch
    Von Exuser50 im Forum That's Life
    Antworten: 5
    Letzter Beitrag: 23.09.04, 20:45:42
  4. Christina Aguilera in der engl. ELLE 03/04
    Von lilalucy im Forum Gelesen & gehört
    Antworten: 20
    Letzter Beitrag: 24.02.04, 16:31:00

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •